Hè, hè.....Ben er......:-)

26 augustus 2017 - Vancouver, Canada

Eindelijk, de reis is begonnen. Donderdagochtend 24 augustus om 8 uur begon mijn avontuur na Canada. Dennis pikt me op na zijn nachtdienst (! Dank daarvoor vriend) en brengt me zonder files naar Schiphol waar het me alles meevalt met de de drukte en wachttijden. Om 13.00 uur vertrekt mijn vliegtuig precies op tijd om vervolgens, zoals gepland, om 22.00 uur in Toronto te landen.

In Toronto schrik ik van de chaos. Gate bezet, douaneformulier dat in het vliegtuig moest worden ingevuld kon in de prullenbak want we moesten alles zelf nogmaals digitaal invullen op computers waar ellelange rijen ontstonden. Na die hindernis naar de bagagebanden. Schrikken daar...wát een mierenhoop aan mensen.IMG_20170824_220542299

Allemaal koffers die naast de banden staan opgestapeld en geïrriteerde mensen die al erg lang stonden te wachten. Diverse malen geswitcht van bagageband heb de koffer eindelijk die ik dan weer moet inchecken bij de "connectiondesk". Al met al kost dat twee uur. Maar goed dat ik een lange overstaptijd had.

Na een, toch wat lange, wachttijd van 5,5 uur het vliegtuig naar Toronto en midden in de nacht, plaatselijke tijd, geland in Vancouver en met de shuttlebus naar het hotel. Het is bij jullie inmiddels half tien in de ochtend. Ruim 24 uur onderweg dus..Maar.........ik ben er ! Het feest kan beginnen!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jo:
    26 augustus 2017
    Yeah ... chill 2.0 stand aan zetten nu ... geniet !
  2. Patries:
    27 augustus 2017
    Van het ene gekkenhuis naar het andere! Goed dat de reis gestart is en dat je al veel gezien hebt! Mooie maat heb je, daar kan je vast goed mee overweg de komende weken.
    Veel plezier!