Wanaka

8 december 2012 - Wanaka, Nieuw-Zeeland

Gisteren na een rit van een uur of vier aangekomen bij mijn volgende bestemming Wanaka. Deze keer trof ik een boerderij als BB. Prachtige locatie met uitzicht op de Alpen. Prachtige kamer met een whirlpool in de tuin. Vandaag met Chris op stap geweest van Wanaka Eco tours. Hij nam me mee met zijn snelle boot over Lake Wanaka naar Mou Waho Island. Een eiland met een hele Maori historie en zeldzame vogels die alleen daar voorkomen. Een wandeltocht gemaakt naar de 300 meter hoge top van het eiland waar weer een meer lag. Situatie is dan Lake Wanaka ligt op 600 meter. Varen naar de berg, berg op naar het lake dat weer op 300 meter boven het Lake Wanaka ligt... Leverde grappige en mooie foto's op !!!

Morgen naar de Frans Jozef glacier... Vliegen met de heli... Ook weer spannend!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Harry S.:
    8 december 2012
    Schitterende foto's zeg. Wellicht een domme opmerking maar lijken die Weta's niet op de Dodo's die uitgestorven zijn? Enfin geniet ervan!
  2. Imke:
    8 december 2012
    Heel mooi, vooral de Doubtful Sound-in-de-regen foto.
    Morgen met de heli zal vast ook geweldig zijn, tenminste, met een Primatourtje achter de kiezen. Hopelijk heb je helder weer.
    x Imke.
  3. Hans en Jolanda:
    Hoi Mart,
    we vallen in herhaling: mooie verhalen en dito foto's !! Morgen kies je het luchtruim ipv het ruime sop; veel plezier, zal ongetwijfeld ook weer een bijzondere ervaring opleveren.
    Vlieg ze !
    groetjes,