Welkom op mijn reisblog!

13 augustus 2012

Ik heb mijn reis enige maanden terug vorm gegeven mbv TravelEssence. Deze reisorganisarie is gespecialiseerd in reizen naar Australie en Nieuw Zeeland.Zij hebben me geadviseerd en bemiddeld in de uiteindelijke realisatie van mijn reis.

1. Reislogger:
    13 augustus 2012
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Alexandra van Vliet:
    1 september 2012
    Hartstikke leuk!! Ik ga je zeker volgen!! reis die ik zelf ook ooit nog een keer wil maken.. :) Heel veel plezier alvast met de voorpret! Liefs lex
  3. Rob:
    2 september 2012
    Ha Martin en Ymke, het is gelukt, het duurt nog even, maar voor je het weet is het zover!!!!! Gr. Rob
  4. J.M.M. van der Kruijk-Duijndam:
    3 september 2012
    Leuk hoor mag ik in de koffer mee !!!!!! maar via de Website jou volgen is ook erg leuk, alvast veel voor pret met de voor bereiding.Liefs coby
  5. Conny:
    3 september 2012
    Ik ben heel benieuwd wat voor reis je nu gaat maken, dus ik wil je wel volgen! Groetjes Conny
  6. Hans en Jolanda:
    24 september 2012
    Hoi Mart, geweldig, dat je plan en langgekoesterde wens gaat uitkomen. Je gaat jezelf een mooi jubileumkado bezorgen ! De voorbereiding is het halve werk (en veel voorpret): veel succes en plezier ermee en we zien uit naar je (reis)verhalen !
    groeten,
    Hans en Jolanda

PS: vraag van Hans: neem je ook een 'spot' mee (GPS-tracker)?
  7. Janneke:
    30 september 2012
    Dag Martin. Het is me nu gelukt me aan te melden voor je mailinglist. Ik ben benieuwd naar al je belevenissen maar vooral naar de prachtige foto's die je zult gaan maken. Ik ga je zeker volgen!
    X Janneke
  8. Judith en bart:
    18 oktober 2012
    Ha Martin
    Gelukt om me aan te melden. Nog even en dan is het zover een super mooie reis voor de boeg. De reis er naar toe is lang maar dan zie je ook wat. Middels dit bericht wens ik je vast een gewldig mooie en veilige reis. Ik spreek je nog.
    Groet Judith
  9. Martin van denHeuvel:
    30 oktober 2012
    Hallo naamgenoot, aanmelden allemaal gelukt. Ik ga zeker de reis volgen. Veel plezier en ik ben natuurlijk wel een beetje jaloers. Gr. Martin
  10. Eelco:
    1 november 2012
    Nog even tijd om de spreekwoordelijke puntjes op de i te zetten. Veel succes met de laatste voorbereidingen. En dan gaat het toch echt gebeuren. Man, wat heb je een vreselijk mooi vooruitzicht met deze reis. Heel veel (foto) plezier.
    Groet Eelco.
  11. Rob:
    4 november 2012
    He, hoe is het daar!
  12. Rob:
    4 november 2012
    He Martin, je bent al weg, ik heb je een mail gestuurd, maar ook nog via deze weg HEEEEEL VEEEEEL plezier! Waar blijven de foto's? Gr. R en E