Vlucht en eerste dagen

6 november 2012 - Mareeba, Australië

Na een drukke vlucht eerste stop in Hongkong. Ivm mist (smog) niet de stad in gegaan, maar een paar uurtjes rust gepakt. goeie tweede vlucht via Brisbane naar Cairns. Daar mijn huurauto opgepakt en naar Daintr ee gereden. Wel even wennen aan links rijden met een rechts stuur, maar  het went al aardig.

Wat en prachtig gebied is de noord oost kust! prachtige strandjes en een hele relaxte sfeer. Alles gaat kalm aan. Autorijden, boodschappen doen, alles! Prima BB in Daintree miden innhet regenwoud. Tot mijn verbazing zijn er nauwelijks insecten. gewoon heel goed toeven hier. Krokodillen tour gemaakt per boot maar helaas geen "salties" zoals ze die daar noemen. Allemaal kleine paradijselijke strandjes waar je helemaal alleen bent. Zwemmen kan een risico zijn ivm krokodilen en dodelijke kwallen, maar op sommige plekken kan het prima. je voelt je hier echt op een andere planeet.....

Op naar Mareeba, Mijn volgende plek vor drie dagen.

1. Simon:
    6 november 2012
    Mooi man! Wat zal jij lekker in een andere mindset komen! Veel plezier daar !!! And relax .....

Simon
  2. Ron van Vliet:
    Lekker genieten! Groetjes Ron en Sylvia
  3. Hanneke:
    6 november 2012
    Hoi Martin!! Ik lees het al, je bent weer heerlijk op avontuur en aan het genieten. Die foto's die je erbij zet.... maakt me extra bewust van wat ik hier mis, in de Afghaanse zandbak. Ben jaloers op die plaatjes!! :-) Ik kijk weer uit naar de volgende, mooie shots en je verhalen! Geniet van je avontuur,
    groetjes,
    Hanneke
  4. Martin van denHeuvel:
    6 november 2012
    Ziet er geweldig uit Martin. Groeten en geniet er van.
  5. Judith en bart:
    Hallo Martin.
    Goed te lezen dat de reis helemaal goed is gegaan. Je begint al lekker met die enge verhalen over krokodillen. Kijk maar goed uit daar met die gevaarlijke beesten. 1 ding niet vergeten alles poko poko in de relax stand. Op naar je volgende bericht. Groetjes Judith
  6. Ayse:
    Hhey Martin,
    Wat heerlijk: regenwoud en verlaten stranden! Ik schat in dat je ook nog heel mooi weer hebt daar in Australie. De verlaten strand foto's zien er geweldig uit en dan al helemaal als je daar ook nog alleen bent. Geniet volop en ik kijk nu alweer uit naar je volgende verhaal. Ben zo benieuwd hoe het duiken is daar!
    Heel veel plezier nog en met een glimlach blijf ik je reisvehaal volgen. Groetjes, Ayse
  7. Hans en Jolanda:
    8 november 2012
    Hoi Mart, dat klinkt allemaal heel goed en de foto's bevestigen dat ook: Bounty-stranden en een Zwitersleven gevoel ! Wat wil een mens nog meer ?! Leuk, dat je ons door je verhalen en mooie plaatjes een beetje kunt laten meereizen. We kijken uit naar de volgende update. Don't worry, be happy and enjoy your holiday !! Liefs, Hans en Jolanda